Regulamin zakupów

§ 1

Postanowienia ogólne

  1. Sklep – to sklep internetowy El-opony Elżbieta Zalewska dostępny jest pod adresem http://www.el-opony.pl. Sklep internetowy oferuje sprzedaż produktów z możliwością składania zamówień online. Wszystkie materiały umieszczone na stronie Sklepu internetowego tj. zdjęcia, treść, materiały graficzne są tylko i wyłącznie własnością firmy El-opony Elżbieta Zalewska i są objęte prawami autorskimi. Wszelkie kopiowanie jest zabronione.
  2. Właściciel - właścicielem w/w sklepu internetowego jest:

    Adres pocztowy:

    El-opony Elżbieta Zalewska
    Mikołajewo 10
    09-440 Staroźreby
    tel.: 698-071-294
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    NIP: 7742420511
    REGON: 381806794

    Firma wpisana jest do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez przez Wójta Gminy Staroźreby na podstawie przepisów ustawy z dnia 19.11.1999 r. Prawo działalności gospodarczej Dz.U.Nr 101 poz.1178 ze zmianami i posiada zaświadczenie nr: …………….

  3. Dane kontaktowe:

    Biuro obsługi klienta

    +48 698-071-294
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient).

  4. Znaczenie pojęć użytych w niniejszym regulaminie

    Klient – jest to osoba fizyczna, która dokonuje zakupu w sklepie on-line, która ukończyła 18 rok życia, w przypadku gdy klient nie ukończył 18 roku życia, musi posiadać zgodę pełnoprawnego opiekuna na korzystanie ze sklepu internetowego El-opony Elżbieta Zalewska Wyjątkiem jest posiadanie przez nieletniego pełnej zdolności do czynności prawnych.

    Konsument – jest to osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej ze sklepem El-opony Elżbieta Zalewska nie związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

    Użytkownik – każda osoba odwiedzająca sklep on-line.

    Rejestracja – dzięki rejestracji dane klienta zachowywane są w Bazie Danych Sklepu internetowego El-opony Elżbieta Zalewska. Rejestracja umożliwia klientowi śledzenie swojej historii zamówień, składanie zamówień w sklepie internetowym, dostęp do panelu klienta. Podczas procesu rejestracji klient musi podać unikatowe hasło, które znał będzie tylko on. Proces jest w pełni bezpieczny, ponieważ jest szyfrowany protokołem https, a wszelkie wersje hasła są kodowa i nie możliwe do odczytania nawet dla administratorów. Udostępnienie hasła osobom trzecim grozi poważnymi konsekwencjami finansowymi, za które odpowiada tylko i wyłącznie Klient.

    Logowanie – umożliwia klientowi zalogowanie się do panelu Klienta, po uprzedniej rejestracji w systemie sklepu internetowego. Po zalogowaniu klient ma możliwość podglądu sowich zamówień oraz może sprawdzić status swojego zamówienia.

    Koszyk – jest to element Sklepu internetowego El-opony Elżbieta Zalewska, do którego trafiają wszystkie produkty, które Klient doda do niego. W każdej chwili Klient ma możliwość sprawdzenia produktów w koszyku i przeprowadzać takie operacje jak: zmiana ilości produktów, usunięcie produktów z koszyka, przejście do Procesu Zakupu.

    Proces zakupu – w momencie gdy Klient chce zamówić wybrane produkty z koszyka, musi przejść do procesu zakupu. W procesie tym Klient musi dokładnie sprecyzować takie szczegóły jak: adres dostawy, dane do faktury, sposób płatności, sposób dostawy itp. Jeżeli użytkownik jest zarejestrowany w Sklepie internetowym, dane do wysyłki uzupełniane są automatycznie z możliwością ich edycji.

    Newsletter – jest to inaczej elektroniczna gazetka tworzona przez Sklep El-opony Elżbieta Zalewska, w której przeważnie umieszczane są informacje o aktualnych promocjach, ofercie itp. Newsletter otrzymują tylko i wyłącznie Klienci, którzy zapisali się dobrowolnie do niego poprzez formularz na stronie sklepu internetowego. W każdej chwili Klient może zrezygnować z newslettera i wypisać się z niego poprzez przesłanie takiej onformacji do administratora danych (patrz polityka prywatności), poprzez kliknięcie linku wypisz mnie np. w dostarczanej emailem informacji z newslettera. W celu wypisania się nie Klient nie musi podawać przyczyn i powodów rezygnacji.

    Pliki Cookies (ciasteczka) – są to pliki konfiguracyjne ułatwiające Klientowi korzystanie ze Sklepu internetowego. Nie mają one niekorzystnego wpływu na komputer oraz danych znajdujących się na nim. Klient może nie zaakceptować polityki plików cookies, jednak aby korzystać ze sklepu musi w takim wypadku odpowiednio skonfigurować swoją przeglądarkę internetową (UWAGA – przy nieodpowiedniej konfiguracji w tym przypadku niektóre funkcjonalności w sklepie mogą nie działać wtedy prawidłowo). Przeglądarki najczęściej mają włączoną domyślnie obsługę tych plików. Można ją wyłączyć ręcznie.

    Pliki te umożliwiają „śledzenie” preferencji użytkowników co w efekcie skraca i upraszcza procesy dopasowania oferty, reklamy itp. Pliki te nie umożliwiają pozyskania jakichkolwiek informacji z dysku komputera, po za tymi, które są w nim zapisane. Służą do wymiany anonimowych informacji w celu określenia preferencji użytkownika.

  5. Minimalne wymagania techniczne

Aby użytkownik mógł korzystać ze Sklepu internetowego El-opony Elżbieta Zalewska musi spełniać minimalne wymagania techniczne do których należą:

  • posiadanie komputera lub urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu
  • posiadanie przeglądarki internetowej z włączoną obsługą JavaScript, Cookies, ActiveX, appletów Java.
  • posiadanie aktywnego konta emailowego, w celu weryfikacji danych.
  1. Inne ogólne informacje:
  • Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.
  • Regulamin jest dostępny w języku polskim.
  • Użytkownik sklepu zobowiązany jest do przestrzegania praw autorskich majątkowych do wszelkich danych zawartych na sklepie.
  • Właściciel sklepu zobowiązuje się do wykorzystania zebranych danych osobowych sklepu tylko i wyłącznie w celu rzetelnego wykonania zlecenia tj. zawarcia umowy kupna-sprzedaży na odległość. Szczegółowe warunki wykorzystania danych osobowych opisane są w dostępnej w sklepie Polityce Prywatności lub dostarczonej do klienta mailem.
  • Wszelkie znaki towarowe są znakami zastrzeżonymi producentów.

§ 2

Rejestracja i logowanie

  1. Sklep internetowy El-opony Elżbieta Zalewska umożliwia Klientom założenie konta poprzez rejestrację oraz logowanie do systemu po założeniu konta w Sklepie internetowym. Rejestracja znajduje się pod adresem el-opony.pl/rejestracja natomiast logowanie pod adresem www.el-opony.pl/logowanie - funkcje te (podstrony) dostępne również w menu głównym sklepu.
  2. Po zalogowaniu się Klient ma dostęp do pełnej funkcjonalności sklepu internetowego.
  3. Za rejestrację Sklep nie pobiera żadnych opłat.
  4. Do dokonywania zakupów nie jest wymagana rejestracja. Można składać zamówienia bez rejestracji konta w sklepie internetowym. Bez rejestracji Klient nie ma możliwości sprawdzenia swoich historii zamówień, statusu zamówienia, dodawać produktów do ulubionych itp.
  5. Klient zarejestrować się może w dowolnej chwili wykorzystując do tego odpowiedni przycisk umieszczony na stronie sklepu lub skorzystać z odnośnika podczas składania zamówienia.
  6. Aby zarejestrować się w sklepie internetowym, Klient zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego formularza, w którym musi podać aktywny adres email, unikalne hasło, oraz zaakceptować niniejszy regulamin. Dodatkowo Klient musi zaznaczać opcję wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, które będą użyte w celu realizacji zlecenia.
  7. Po prawidłowym wypełnieniu formularza należy kliknąć w przycisk „Zarejestruj się”. Po chwili na podany przez Klienta adres email zostanie wysłana wiadomość wygenerowana automatycznie przez Sklep internetowy El-opony Elżbieta Zalewska z informacją o potwierdzeniu rejestracji w sklepie.
  8. Umowa między Sklepem El-opony Elżbieta Zalewska, a Klientem zawierana jest w momencie otrzymania przez Klienta maila z informacją o rejestracji konta w sklepie internetowym.
  9. Po zatwierdzeniu rejestracji Klient może zalogować się na swoje konto używając do tego adresu email oraz hasła, podanego podczas wypełniania formularza rejestracyjnego.
  10. Klient, który zarejestrował się w Sklepie internetowym w każdej chwili bez podania przyczyny może odstąpić od zawartej umowy. Aby odstąpić od umowy Klient musi przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub adres pocztowy zawarty w § 1 „Dane Sklepu internetowego” oświadczenie, żądania usunięcia Konta Klienta z Bazy Danych Sklepu internetowego El-opony Elżbieta Zalewska. W oświadczeniu Klient musi podać również adres email, na który zarejestrowane jest Konto lub w inny sposób udowodnić prawo do zarządzania danymi (stawiennictwo osobiste, użycie telefonu, które numer jest zawarty w danych osobowych w celu zmiany adresu email).
  11. El-opony Elżbieta Zalewska może odstąpić od umowy o świadczeniu usługi Konta Klienta z 14 dniowym okresem wypowiedzenia w momencie gdy:
  12. Klient podczas korzystania ze Sklepu internetowego narusza jego przepisy prawa lub postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie.
  13. Klient narusza prawa osób trzecich
  14. Korzystanie przez Klienta ze Sklepu internetowego wpływa niekorzystanie na jego funkcjonowanie
  15. Przesyłanie przez Klienta niezamówionej informacji handlowej tzw. spamu
  16. Sklep internetowy El-opony Elżbieta Zalewska może złożyć oświadczenie o wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Konta Klienta, które prześle do Klienta za pośrednictwem poczty internetowej na adres poczty Klienta zarejestrowanego w Sklepie internetowym.
  17. Wypowiedzenie lub też rozwiązanie umowy przez którąkolwiek ze stron o świadczeniu usługi Konta Klienta będzie miało skutek zablokowania oraz usunięcia Konta Klienta z Bazy Danych Sklepu internetowego.
  18. Jeżeli którakolwiek ze stron wypowie lub rozwiąże umowę o świadczeniu usługi Konta Klienta nie wpłynie to na prawa nabyte przez Strony przed wypowiedzeniem lub rozwiązaniem umowy.
  19. Hasło wybrane przez klienta musi spełniać co najmniej minimum określone w procesie rejestracji, im łatwiejsze hasło tym większe ryzyko wrogiego przejęcia konta przez użytkownika nieuprawnionego. Ponadto Klient nie może przekazywać hasła osobom trzecim.
  20. Klient nie może pozyskiwać i wykorzystywać danych zawartych na sklepie w tym logotypów, zdjęć, treści oraz innych danych.

§ 3

Składanie i realizacja zamówienia

  1. Klient może zamawiać wystawione produkty w Sklepie internetowym El-opony Elżbieta Zalewska 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  2. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  3. Warunkiem udanej transakcji jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i polityką prywatność i potwierdzenie tego faktu poprzez zaakceptowanie przez Klienta tego faktu w procesie rejestracji, które Klient musi dokonać przed złożeniem zamówienia. Niezaakceptowanie regulaminu spowoduje, że wykonanie transakcji nie będzie możliwe.
  4. Dane w wypełnianym formularzu muszą być poprawne oraz prawdziwe. Nie dostosowanie się do tego podpunktu regulaminu spowoduje, że zamówienie nie będzie zrealizowane. Sklep internetowy El-opony Elżbieta Zalewska  nie ponosi odpowiedzialności za źle wypełniony formularz.
  5. Aby poprawnie przejść proces zamówienia, należy dodać wybrane produkty do koszyka, poprawnie wypełnić formularz zamówienia, wybrać metodę płatności oraz sposób wysyłki, zaakceptować niniejszy regulamin i potwierdzić przyciskiem złożenie zamówienia.
  6. Po złożeniu zamówienia na adres mailowy Klienta zostanie wysłana informacja, aby Klient potwierdził złożone zamówienie. Jeżeli Kupujący nie potwierdzi zamówienia w ciągu 48 godzin zamówienie zostanie anulowane.
  7. Umowa sprzedaży między Kupującym a Sklepem zawierana jest w momencie potwierdzenia złożonego zamówienia przez Klienta.
  8. Po dodaniu produktów do wirtualnego koszyka Sklepu, Klient podczas robienia zakupów może przeglądać oraz modyfikować zawartość swojego koszyka.
  9. Jeżeli zamówienie zostanie złożone w sobotę, niedzielę lub inne dni wolne od pracy, rozpatrzenie zamówienia nastąpi w dzień roboczy.
  10. Zamówienia realizowane (wysyłane) są na terytorium
  11. Klient może zmodyfikować swoje zamówienie do momentu wysyłki przedmiotu. Wszystkie informacje dotyczące realizacji zamówienia Klient otrzyma drogą mailową. Jeżeli po zrealizowaniu zamówienia Klient chce zmienić adres wysyłki, to jeżeli to będzie możliwe właściciel sklepu kreśli warunki tej zmiany Może wiązać się to z dopłatą w wysokości kosztów przesyłki lub spełnieniem dodatkowych formalności. Każdy przypadek będzie rozpatrywany jednostkowo w zależności od wielkości zamówienia, możliwości logistycznych lub etapu realizacji zlecenia.
  12. Realizacja może dojść do skutku tylko i wyłącznie gdy kupiony przedmiot znajduje się w magazynie Sklepu internetowego. Jeżeli termin realizacji ulegnie wydłużeniu lub realizacja nie będzie możliwa, Klient niezwłocznie zostanie poinformowany drogą mailową. Jeżeli termin ulegnie wydłużeniu, Klient ma prawo anulować swoje zamówienie bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.
  13. Klient po potwierdzeniu zamówienia musi uiścić opłatę za zakupione towary. Wyjątkiem jest wybranie opcji „za pobraniem”.
  14. Koszty dostawy i odbioru za zakupione towary w Sklepie internetowym El-opony Elżbieta Zalewska pokrywa Klient. Kwota za poszczególne opcje wysyłki podawana jest podczas finalizowania zamówienia oraz pod adresem internetowym el-opony.pl/wysylka chyba, że oferta na dany produkt zawiera informacje, że wysyłkę pokrywa sprzedawca.
  1. Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.
  2. Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w PLN zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych ewentualnych, dodatkowych opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem jeżeli takie zaistnieją.
  3. Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
  4. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
  5. Produkty sprzedawane w ramach wyprzedaży nie podlegają dodatkowym rabatom.
  6. Dostawa
  1. Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy:
    1. Przesyłka kurierska
    2. Przesyłka kurierska pobraniowa
  2. Termin dostawy to maksymalnie 30 dni, chyba że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany, kupujący może odstąpić od umowy.
  3. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
  4. Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sprzedawcę.
  5. Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
  6. Towary dostarczane są na terenie Polski.

§ 4

Zwrot kupionych produktów

  1. Zgodnie z Ustawą praw konsumenta z dnia 325 grudnia 2014 roku (Dz. U. z 2014r., poz. 827), Klient/Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej między nim, a Sklepem internetowym bez podania przyczyny oraz bez ponoszenia żadnych kosztów. Na odstąpienie Kupujący ma 14 dni od momentu otrzymania zakupionego produktu. Jeżeli sprzedawca wyrazi zgodę, termin może zostać wydłużony do 30 dni. Pouczenie dotyczące odstąpienia od umowy oraz wzór oświadczenia znajduję się w załączniku nr 1.
  2. Jeżeli zwrócony towar będzie nosił ślady użycia, będzie uszkodzony lub niekompletny Sprzedawca odmówi przyjęcia przesyłki. W takiej sytuacji Kupujący zostaje obciążony kosztami wysyłki za ponowne wysłanie produktów do Klienta przez Sprzedawcę.
  3. Zwrot kwoty za zamówione produkty łącznie z kosztami wysyłki zostaną zwrócone Klientowi w taki sam sposób w jaki uiścił on opłatę za zakupione towary. Zwrot nastąpi w momencie otrzymania zwracanego towaru lub otrzymania potwierdzenia wysłania przez Klienta zakupionego towaru. Na zwrot kwoty pieniężnej Sklep internetowy ma 14 dni od momentu otrzymania towaru.
  4. Klient/Konsument ponosi koszty odesłania do siedziby Sklepu internetowego zwracanego towaru, które nie są zwracane przez Sprzedawcę.
  5. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r., poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów:
  6. O świadczeniu usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który poinformowany został jeszcze przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci on prawo odstąpienia od umowy;
  7. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które mogą ulec szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności, o czym Klient jest informowany;
  8. W której w momencie otwarcia opakowania towaru nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higieny;
  9. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

§ 5

Reklamacje

  1. Klient/Konsument ma prawo do reklamacji jeżeli zakupiony towar okazał się wadliwy. Kupujący po uzgodnieniu ze Sprzedawcą wysyła wadliwy towar na adres siedziby Sklepu internetowego
  2. El-opony Elżbieta Zalewska
    Mikołajewo 10
    09-440 Staroźreby
    tel. 698-071-294
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    NIP: 7742420511
    REGON: 381806794
  3. Sprzedawca w terminie od 1 do 4 dni rozpatruje reklamację od momentu otrzymania zwróconego towaru i informuje Klienta o wyniku reklamacji.
  4. Sklep internetowy El-opony Elżbieta Zalewska ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego oraz treści ustawy o prawach konsumenta z dnia 25 grudnia 2014 roku (Dz. U. z 2014r., poz. 827)
  5. Reklamacja odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta Sklepu internetowego. 698-071-294, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  6. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię i nazwisko kupującego, adres do korespondencji, adres email, na który zostanie wysłana odpowiedź dotycząca reklamacji, datę nabycia produktu, rodzaj towaru, dokładny opis wady. Do reklamowanego towaru w miarę możliwości należy dołączyć również numer zamówienia, paragon lub fakturę w celu ułatwienia / przyspieszenia procesu reklamacyjnego.
  7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
  8. Po rozpatrzeniu reklamacji Klient zostaje poinformowany drogą elektroniczną o wyniku reklamacji i o dalszych postępowaniach z nią związanych.
  9. Pod adresem el-opony.pl/reklamacje Klient może pobrać formularz reklamacji, który wysyła tradycyjną drogą pocztową lub drogą elektroniczną w postaci zeskanowanego formularza reklamacji w załączniku.
  10. Klient wysyła wadliwy towar na koszt Sklepu internetowego El-opony Elżbieta Zalewska na adres wskazany w 1 punkt 2 niniejszego regulaminu.
  11. Konsument ma również prawo do składania reklamacji dotyczącej usług świadczonych drogą elektroniczną np. Newsletter. Wszelkie reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną powinny złożone być na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie pod numerem 698-071-294. Informacje na temat otwarcia Biura Obłsugi Klienta znajdują się w 1.
  12. Reklamacja dotycząca usług elektronicznych powinna zawierać dokładny opis problemu, adres poczty elektronicznej podanej przy rejestracji konta lub adres do korespondencji, na który Klient chce otrzymywać informację dotyczące przebiegu reklamacji.
  13. Jeżeli Sklep internetowy El-opony Elżbieta Zalewska stwierdzi jakiekolwiek braki w złożonej reklamacji, wtedy ma prawo zwrócić się do Klienta o uzupełnienie brakujących treści.

§ 6

Newsletter

  1. Newsletter Sklepu internetowego El-opony Elżbieta Zalewska wysyłany jest tylko do tych Klientów, którzy wyrazili na to zgodę. Poprzez zapisanie się do newslettera dostępnego na stronie Sklepu internetowego. Zapisując się do newslettera Klient wyraża zgodę na otrzymywanie drogą mailową informacji o ofercie i promocjach Sklepu internetowego zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013r., poz. 1422).
  2. Na podany przez Klienta adres email wysyłana jest w formie listu elektronicznego informacja o promocjach, nowej ofercie, nowych produktach, zmianach w Sklepie itp.
  3. Po zapisaniu się do newslettera Klient w każdej chwili może z niego zrezygnować bez jakichkolwiek konsekwencji. Może również zmienić adres email, na który będzie wysyłany newsletter. Więcej szczegółów w Polityce Prywatności dostępnej na stronie sklepu.

§ 7

Polityka plików Cookies oraz danych osobowych

  1. Dane osobowe, które Klient podaje podczas rejestracji konta, składania zamówienia są przetwarzane przez Firmę El-opony Elżbieta Zalewska, której siedziba znajduje się w Mikołajewo 10, 09-440 Staroźreby wpisaną do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sadowego przez Sąd Rejonowy w Płocku.
  2. Aby Klient mógł prawidłowo zarejestrować się w systemie Sklepu internetowego musi podać prawdziwe dane osobowe oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie przez Sklep internetowy danych osobowych. Wyrażenie zgody jest konieczne podczas rejestracji konta lub składania zamówienia przez Klienta.
  3. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych odbywa się poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola podczas rejestracji lub składania zamówienia, które jest dokładnie opisane.
  4. Klient ma prawo wiedzieć w jakim zakresie będą wykorzystywane jego dane osobowe. W tym celu Konsument powinien skontaktować się ze Sklepem internetowym El-opony Elżbieta Zalewska. Lub za pomocą poczty elektronicznej wysyłając informację na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Klient ma możliwość wglądu do swoich danych osobowych oraz ich modyfikacji.
  5. Zgromadzone dane osobowe nie są udostępniane osobom trzecim, za wyjątkiem współpracujących ze Sklepem internetowym firm kurierskich, w celu dostarczenia przesyłki pod wskazany adres. Jeżeli Klient płaci z góry za zamówiony towar, to dane osobowe również przekazywane są podmiotowi, za którego pośrednictwem następuje rozliczenie transakcji.
  6. Jeżeli Klient wyraził zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną newslettera, jego adres mailowy dodawany jest do listy mailingowej i jest wykorzystywany do przesyłania Klientowi informacji handlowej drogą elektroniczną.
  7. Jeżeli Klient wchodzi pierwszy raz na stronę Sklepu internetowego lub też skasuje zawartość historii swojej przeglądarki pojawi się komunikat o polityce plików cookies, którą Klient musi zaakceptować jeżeli chce poprawnie korzystać ze Sklepu internetowego Lorem ipsum.
  8. Szczegółowe informację na temat polityki plików cookies oraz informacje dotyczące procesu zbierania i wykorzystania danych osobowych dostępne sa w Polityce Prywatności znajdującej się na stronie el-opony.pl/polityka-prywatnosci

§ 8

Postanowienia końcowe

  1. Sklep internetowy El-opony Elżbieta Zalewska zobowiązuje się dostosowywać do wszelkich praw Klienta zgodnych z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014r., poz. 121) oraz ustawy z dnia 25 grudnia 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz.827). Niniejszy regulamin pod żadnym pozorem nie ma na celu ograniczenia lub wyłączeniach praw Klientów, które jasno wynikają z przepisów prawa.
  2. Klient ma możliwość zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu związanego z umową sprzedaży zawartą między Sprzedawca a Klientem.
  3. Klient ma możliwość zgłoszenia do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Sprzedawcą a Klientem.
  4. Niniejszy Regulamin udostępniony jest za darmo na stronie Sklepu internetowego pod adresem el-opony.pl/regulamin .
  5. W momencie gdy Klient zarejestruje się w systemie Sklepu internetowego lub złoży zamówienie i zaakceptuje przetwarzanie danych osobowych. Sprzedawca ma pełne prawo do przetwarzania danych osobowych Klientów. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Firma El-opony Elżbieta Zalewska nie udostępnia danych osobowych swoich Klientów osobom trzecim w celach marketingowych. W każdym momencie po zarejestrowaniu się Klient ma wgląd do sowich danych osobowych oraz może je modyfikować. Dane osobowe Klientów muszą być poprawne, ponieważ są one podstawą do właściwego zawarcia Umowy sprzedaży na odległość.
  6. Niniejszy regulamin obowiązuje Klientów, którzy przed złożeniem zamówienia bądź rejestracją zaakceptowali brzmienie regulaminu.
  7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.), a w przypadku Klientów będących Konsumentami także przepisy ustawy z dnia 25 grudnia 2014 r. o prawach konsumenta  (DZ. U. z 2014 r., poz. 827), jak również przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
  8. Klient będący Konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a Sklepem internetowym El-opony Elżbieta Zalewska, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
  9. Regulamin ten wchodzi w życie z dniem 02.2019 roku i obowiązuje od tego dnia do dnia, w którym nastąpią zmiany w regulaminie.
  10. Niniejszy regulamin zawiera następujące załączniki:
  11. Załącznik nr 1 – pouczenie w sprawie odstąpienia od umowy

 

EL-Opony

  Sklep internetowy El-opony.pl Elżbieta Zalewska wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Przedsiębiorczości I Technologi oferuje klientom opony do samochodów osobowych, terenowych, dostawczych, ciężarowych oraz ciągników i maszyn rolniczych. Nasz sklep zajmuje się również sprzedażą felg aluminiowych i stalowych do samochodów osobowych Zakupy w El-opony.pl to gwarancja bezpieczeństwa i satysfakcji. Współpracujemy z jedną z największych hurtowni, oponiarskich w kraju. Oferujemy nowe produkty, które opuściły fabrykę najpóźniej 24 miesiące przed trafieniem do sprzedaży. Ciągle się rozwijamy i doskonalimy tak, aby nasi klienci byli zadowoleni z naszych usług. W ofercie...

Sprawdź szczegóły

Oferujemy opony

  • bridgestone.jpg
  • continental.jpg
  • debica.jpg
  • dunlop.jpg
  • fulda.jpg
  • goodyear.jpg
  • kleber.jpg
  • michelin.jpg
  • pirelli.jpg
  • stomil.jpg
  • uniroyal.jpg
  • viking.jpg

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

© 2019 Wszelkie pawa zastrzeżone EL-OPONY.